baner - Ośrodek Kultury, Sztuki i Biblioteki Publicznej Gminy Pruszcz Gdański

 

Harmonogram obowiązujący od 1 lipca 2020 r.:

UWAGA! - ZAJĘCIA W LIPCU REALIZOWANE BĘDĄ TYLKO W PLENERZE. Ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne ĆWICZENIA MOGĄ ZOSTAĆ ODWOŁANE nawet tuż przed rozpoczęciem zajęć. 

Z uwagi na pandemię COVID-19 obecnie nie udostępniamy sprzętu sportowego ani mat, z wyjątkiem trampolin. Do ćwiczeń na trampolinach OBOWIĄZUJE OBUWIE NA ZMIANĘ.

 

Poniedziałek

loading...
18:00 - ZDROWY KRĘGOSŁUP

Trening składający się z różnych ćwiczeń minimalizujących skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniających mięśnie i zmniejszających ich napięcie oraz poprawiających stabilizację kręgosłupa. To jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządu ruchu.

instruktorka: Paulina Pyż

19:00 - TBC (TOTAL BODY CONDITION)

Trening tlenowy. Zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała. Ćwiczenia łączone są w układ wykonywany do rytmicznej muzyki. Charakteryzuje je bardzo małe (bądź zerowe) obciążenie i duża liczba powtórzeń. W trakcie zajęć wykonujemy ćwiczenia z wykorzystaniem ciężaru ciała, ale także sprzętu dostępnego w sali (piłki, step, hantle itp.).

instruktorka: Paulina Pyż

Wtorek

loading...
18:00 - JOGA

Zajęcia dla wszystkich. Zarówno dla tych, którzy chcą rozpocząć praktykę jogi, jak i dla tych, którzy preferują łagodność i spokój czy potrzebują wyciszenia. Zajęcia nie wymagają specjalnego przygotowania, ani dobrej kondycji.

Podczas zajęć nie spieszymy się, nie rywalizujemy. Pracujemy nad koncentracją i oddechem, skupiamy się nad odnalezieniem drogi do własnego umysłu i poznania możliwości własnego ciała.

instruktorka: Weronika Perec-Staśkiewicz

19:00 - PŁASKI BRZUCH

Trening zapewniający pracę nad całym ciałem, ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich mięśni brzucha - również głębokich, ale także mięśni antagonistycznych – pośladkowych. Zajęcia składają się z dynamicznej rozgrzewki, która ma formę prostych choreografii i ma na celu przede wszystkim spalanie kalorii zbędnych w organizmie. Dalsza część treningu polega na wzmacnianiu mięśni w pozycjach wysokich i niskich oraz do przeróżnych ćwiczeń angażujących mięśnie brzucha.

Całość jest przeplatana ćwiczeniami wytrzymałościowymi i stanowi idealne rozwiązanie dla osób chcących spalić niechciane "boczki".

instruktorka: Weronika Perec-Staśkiewicz

Środa

loading...

Czwartek

loading...
19:00 - TRAMPOLINY

Innowacyjny trening, łączący dużą dawkę wysiłku i zabawy. Specjalnie opracowany system, składający się ćwiczeń zaczerpniętych z innych dyscyplin sportu. Dominują szybkie skoki oraz dynamiczne biegi w miejscu. Nie brakuje też ćwiczeń wzmacniających oraz rozciągania. Zajęcia na trampolinie wzmacniają i kształtują sylwetkę, poprawiają kondycję. Są idealne dla osób chcących zgubić nadmierną masę ciała. Na jednych zajęciach można spalić aż 800-1000 kcal. Mimo wysokiej intensywności trening jest polecany każdemu, gdyż nie obciąża stawów.

Obowiązują wcześniejsze zapisy - liczba trampolin ograniczona.

instruktorka: Dominika Kwiatkowska 

CENY KARNETÓW:
- open - 100 zł
- 8 wejść - 60 zł
- 4 wejścia - 50 zł
- wejście jednorazowe - 20 zł

UWAGA! - w lipcu obowiązuje 25-procentowy rabat na zakup karnetów i opłatę za jednorazowy wstęp na zajęcia. Karnety są ważne przez miesiąc od daty zakupu. Zakup jest możliwy w dowolnym dniu miesiąca.

Więcej informacji i sprzedaż karnetów w Biurze Obsługi Klienta:

od poniedziałku do czwartku w godz. 9:00-19:00

tel.: 728 415 566