Ośrodek Kultury, Sportu i Biblioteka Publiczna Gminy Pruszcz Gdański

Ośrodek Kultury, Sportu i Biblioteka Publiczna Gminy Pruszcz Gdański

 

Harmonogram obowiązujący w sezonie jesień 2018 (od 17 września):

Poniedziałek

loading...
19:00 - ZDROWY KRĘGOSŁUP

Trening składający się z różnych ćwiczeń minimalizujących skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniających mięśnie i zmniejszających ich napięcie oraz poprawiających stabilizację kręgosłupa. To jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządu ruchu.

 

Instruktorka: Paulina Pyż.

20:00 - TBC (TOTAL BODY CONDITION)

Trening tlenowy. Zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała. Ćwiczenia łączone są w układ wykonywany do rytmicznej muzyki. Charakteryzuje je bardzo małe (bądź zerowe) obciążenie i duża liczba powtórzeń. W trakcie zajęć wykonujemy ćwiczenia z wykorzystaniem ciężaru ciała, ale także sprzętu dostępnego w sali (piłki, step, hantle itp.).

Instruktorka: Paulina Pyż.

Wtorek

loading...
18:00 - ŻELAZNY POŚLADEK

Trening dla każdego, bez względu na stopień wytrenowania. To specjalnie opracowany program treningowy, angażujący trzy obszary mięśni pośladkowych. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą kształtne, krągłe i jędrne, bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu. W trakcie treningu nie brakuje też ćwiczeń na mięśnie ud i brzucha.

 

Instruktorka: Weronika Perec.

19:00 - PŁASKI BRZUCH / KARDIO

Trening zapewniający pracę nad całym ciałem, ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich mięśni brzucha - również głębokich, ale także mięśni antagonistycznych – pośladkowych. Zajęcia składają się z dynamicznej rozgrzewki, która ma formę prostych choreografii i ma na celu przede wszystkim spalanie kalorii zbędnych w organizmie. Dalsza część treningu polega na wzmacnianiu mięśni w pozycjach wysokich i niskich oraz do przeróżnych ćwiczeń angażujących mięśnie brzucha.

Całość jest przeplatana ćwiczeniami wytrzymałościowymi i stanowi idealne rozwiązanie dla osób chcących spalić niechciane "boczki".

Instruktorka: Weronika Perec.

20:00 - JOGA

Zajęcia dla wszystkich. Zarówno dla tych, którzy chcą rozpocząć praktykę jogi, jak i dla tych, którzy preferują łagodność i spokój czy potrzebują wyciszenia. Zajęcia nie wymagają specjalnego przygotowania, ani dobrej kondycji.

Podczas zajęć nie spieszymy się, nie rywalizujemy. Pracujemy nad koncentracją i oddechem, skupiamy się nad odnalezieniem drogi do własnego umysłu i poznania możliwości własnego ciała.

Instruktorka: Weronika Perec.

Środa

loading...
19:00 - ZAJĘCIA DLA SENIORÓW (I NIE TYLKO)

Zajęcia ukierunkowane na poprawę ogólnego stanu zdrowia. Polepszające ruchomość stawów, wydolność serca oraz pozytywnie wpływające na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi. Podczas ćwiczeń uczestnicy uaktywniają wszystkie partie mięśni, poprawiają samopoczucie i mogą uzyskać pozytywną energię na kolejne dni.

 

Instruktorka: Katarzyna Kowalczyk

20:00 - STEP / WZMACNIANIE

Zajęcia wzmacniające i kształtujące mięśnie ud i pośladków, prowadzone na platformie (step). Choreografia oparta na krokach podstawowych i ich modyfikacjach, świetnie wpływająca na poprawę pamięci i koordynacji ruchowej, poprawę kondycji oraz polepszenie funkcjonowania układu sercowo-naczyniowego.

Zajęcia o średniej intensywności dla osób początkujących i średnio zaawansowanych.

Instruktorka: Katarzyna Kowalczyk.

Czwartek

loading...
9:30 - ZAJĘCIA DLA SENIORÓW (I NIE TYLKO)

Zajęcia ukierunkowane na poprawę ogólnego stanu zdrowia. Polepszające ruchomość stawów, wydolność serca oraz pozytywnie wpływające na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi. Podczas ćwiczeń uczestnicy uaktywniają wszystkie partie mięśni, poprawiają samopoczucie i zyskują pozytywną energię na kolejne dni.

 

Instruktorka: Paulina Pyż.

18:00 - ZDROWY KRĘGOSŁUP

Trening składający się z różnych ćwiczeń minimalizujących skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniających mięśnie i zmniejszających ich napięcie oraz poprawiających stabilizację kręgosłupa. To jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządu ruchu.

 

Instruktorka: Karolina Dera.

19:00 - TBC (TOTAL BODY CONDITION)

Trening tlenowy. Zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała. Ćwiczenia łączone są w układ wykonywany do rytmicznej muzyki. Charakteryzuje je bardzo małe (bądź zerowe) obciążenie, duża liczba powtórzeń. W trakcie zajęć wykonujemy ćwiczenia z wykorzystaniem ciężaru ciała, ale także sprzętu dostępnego w sali (piłki, step, hantle itp.).

Instruktorka: Karolina Dera.

20:00 - SUPERSYLWETKA

Smukła talia? Płaski brzuch? Zgrabne nogi? Jędrne pośladki? Bez problemu! Jeśli chcesz właśnie tak wyglądać - zapraszamy na zajęcia pod hasłem Supersylwetka. To trening body shape, czyli wzmacniający i modelujący całe ciało. Polegają na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe, tj. grzbiet, uda, pośladki, biodra, brzuch.

Dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Instruktorka: Hanna Dumara.

CENY KARNETÓW:
- open - 100 zł
- 8 wejść - 60 zł
- 4 wejścia - 50 zł
- wejście jednorazowe - 20 zł

Karnety są ważne przez miesiąc od daty zakupu. Zakup jest możliwy w dowolnym dniu miesiąca.

Więcej informacji i sprzedaż karnetów w Biurze Obsługi Klienta:
- od poniedziałku do czwartku: 12:00-20:00
- w niedziele: 10:00-15:00
tel.: 728 415 566