Ośrodek Kultury, Sportu i Biblioteka Publiczna Gminy Pruszcz Gdański

Ośrodek Kultury, Sportu i Biblioteka Publiczna Gminy Pruszcz Gdański

 

Harmonogram obowiązujący w sezonie jesień 2018 (od 17 września):

Poniedziałek

loading...
19:00 - ZDROWY KRĘGOSŁUP

Trening składający się z różnych ćwiczeń minimalizujących skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniających mięśnie i zmniejszających ich napięcie oraz poprawiających stabilizację kręgosłupa. To jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządu ruchu.

Zajęcia prowadzi instruktor Paulina Pyż.

20:00 - TBC (TOTAL BODY CONDITION)

Trening składający się z różnych ćwiczeń minimalizujących skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniających mięśnie i zmniejszających ich napięcie oraz poprawiających stabilizację kręgosłupa. To jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządu ruchu.

Zajęcia prowadzi instruktor Paulina Pyż.

Wtorek

loading...
18:00 - ŻELAZNY POŚLADEK

Trening dla każdego, bez względu na stopień wytrenowania. To specjalnie opracowany program treningowy angażujący trzy obszary mięśni pośladkowych. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą kształtne, krągłe i jędrne, bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu. W treningu nie zabraknie też ćwiczeń na mięśnie ud i brzucha.

Zajęcia prowadzi instruktor Weronikaa Perec.

19:00 - PŁASKI BRZUCH / KARDIO

Trening zapewniający pracę nad całym ciałem, ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich mięśni brzucha - również głębokich, ale także mięśni antagonistycznych – pośladkowych. Zajęcia składają się z dynamicznej rozgrzewki, która ma formę prostych choreografii i ma na celu przede wszystkim spalanie kalorii zbędnych w organizmie. Dalsza część treningu polega na wzmacnianiu mięśni w pozycjach wysokich i niskich oraz do przeróżnych ćwiczeń angażujących mięśnie brzucha.

Całość jest przeplatana ćwiczeniami wytrzymałościowymi i stanowi idealne rozwiązanie dla spalania niechcianych "boczkach".

Zajęcia prowadzi instruktor Weronika Perec.

20:00 - JOGA

Zajęcia dla wszystkich. Zarówno dla tych, którzy chcą rozpocząć praktykę jogi, jak i dla tych, którzy preferują łagodność i spokój czy potrzebują wyciszenia. Zajęcia nie wymagają specjalnego przygotowania, ani dobrej kondycji.

Podczas zajęć nie spieszymy się, nie rywalizujemy. Pracujemy nad koncentracją i oddechem, skupiamy się nad odnalezieniem drogi do własnego umysłu i poznania możliwości własnego ciała.

Zajęcia prowadzi instruktor Weronika Perec.

Środa

loading...
19:00 - ZAJĘCIA DLA SENIORÓW

Zajęcia ukierunkowane na poprawę ogólnego stanu zdrowia. Poprawiające ruchomość stawów, wydolność serca oraz pozytywnie wpływające na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi. Podczas zajęć uczestnicy uaktywniają wszystkie partie mięśni, poprawiają samopoczucie i mogą uzyskać pozytywną energię na kolejne dni.

Zajęcia prowadzi instruktor Katarzyna Kowalczyk.

20:00 - STEP / WZMACNIANIE

Zajęcia wzmacniające i kształtujące mięśnie ud i pośladków, prowadzone na platformie (step). Choreografia oparta na krokach podstawowych i ich modyfikacjach, świetnie wpływająca na poprawę pamięci i koordynacji ruchowej, poprawę kondycji oraz polepszenia funkcjonowania układu sercowo-naczyniowego.

Zajęcia o średniej intensywności dla osób początkujących i średniozaawansowanych.

Zajęcia prowadzi instruktor Katarzyna Kowalczyk.

Czwartek

loading...
9:30 - ZAJĘCIA DLA SENIORÓW

Zajęcia ukierunkowane na poprawę ogólnego stanu zdrowia. Poprawiające ruchomość stawów, wydolność serca oraz pozytywnie wpływające na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi. Podczas zajęć uczestnicy uaktywniają wszystkie partie mięśni, poprawiają samopoczucie i mogą uzyskać pozytywną energię na kolejne dni.

Zajęcia prowadzi instruktor Paulina Pyż.

18:00 - ZDROWY KRĘGOSŁUP

Trening składający się z różnych ćwiczeń minimalizujących skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniających mięśnie i zmniejszających ich napięcie oraz poprawiających stabilizację kręgosłupa. To jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządu ruchu.

Zajęcia prowadzi instruktor Paulina Pyż.

19:00 - TBC (TOTAL BODY CONDITION)

Trening tlenowy. Zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała. Ćwiczenia łączone są w układ wykonywany do rytmicznej muzyki. Bardzo małe (bądź zerowe) obciążenie, duża liczba powtórzeń. W trakcie zajęć wykonujemy ćwiczenia z wykorzystaniem ciężaru ciała, ale także sprzętu dostępnego na sali (piłki, step, hantle itp.)

 

Zajęcia prowadzi instruktor Karolina Dera.

20:00 - SUPERSYLWETKA

Smukła talia? Płaski brzuch? Zgrabne nogi? Jędrne pośladki? Bez problemu! Jeśli chcesz właśnie tak wyglądać - zapraszamy na zajęcia pod hasłem Supersylwetka. To trening body shape, czyli wzmacniający i modelujący całe ciało. Zajęcia polegają na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe, tj. grzbiet, uda, pośladki, biodra, brzuch.

Treningi przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Zajęcia prowadzi instruktor Hanna Dumara.

CENY KARNETÓW:
- open - 100 zł
- 8 wejść - 60 zł
- 4 wejścia - 50 zł
- wejście jednorazowe - 20 zł
- open aerobik + siłownia - 120 zł

Karnety są ważne przez miesiąc od daty zakupu. Zakup jest możliwy w dowolnym dniu miesiąca.

Więcej informacji i sprzedaż karnetów w Biurze Obsługi Klienta:
- od poniedziałku do czwartku: 12:00-20:00
- w niedziele: 10:00-15:00
tel.: 728 415 566