Ośrodek Kultury, Sportu i Biblioteka Publiczna Gminy Pruszcz Gdański

Ośrodek Kultury, Sportu i Biblioteka Publiczna Gminy Pruszcz Gdański

 

Harmonogram obowiązujący w sezonie wiosna 2018 (do 30 maja włącznie):

Poniedziałek

loading...
19:00 - ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia złożone z ćwiczeń mobilizacyjnych, stabilizujących, wzmacniających oraz rozciągających poszczególne partie ciała - ze szczególną uwagą na kręgosłup (zachowanie prawidłowych krzywizn kręgosłupa). W trakcie zajęć uczestnicy skupiają się na ćwiczeniu prawidłowej postawy ciała oraz pracy nad równowagą przez wzmacnianie i świadome angażowanie mięśni głębokich ciała. Dużo uwagi poświęcone jest także ćwiczeniom oddechowym. Dzięki zajęciom zdrowy kręgosłup nabieramy ogromnej świadomości własnego ciała.

 

Zajęcia prowadzi instruktor Paulina Pyż.
 

20:00 - TBC (TOTAL BODY CONDITION)

Trening tlenowy. Zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała. Ćwiczenia łączone są w układ wykonywany do rytmicznej muzyki. Bardzo małe (bądź zerowe) obciążenie, duża liczba powtórzeń. W trakcie zajęć wykonujemy ćwiczenia z wykorzystaniem ciężaru ciała, ale także sprzętu dostępnego na sali (piłki, step, hantle itp.)

 

Zajęcia prowadzi instruktor Paulina Pyż.

Wtorek

loading...
18:00 - STEP&SHAPE

Proste zajęcia wzmacniające całe ciało w kombinacji kroków podstawowych na stepie. Zajęcia kształtujące i modelujące sylwetkę. Doskonały spalacz tłuszczu.

 

Zajęcia prowadzi instruktor Katarzyna Kowalczyk.

19:00 - ZDROWY KRĘGOSŁUP - ZAJĘCIA DLA ZAAWANSOWANYCH

Profilaktyczne, bezpieczne i skuteczne ćwiczenia dla wszystkich osób mających problem z bólem pleców lub chcących tego problemu uniknąć. Ich celem jest wzmocnienie mięśni oraz zlikwidowanie napięć mięśni przykręgosłupowych mających wpływ na prawidłową postawę ciała – ćwiczone są mięśnie pleców oraz mięśnie wzdłuż kręgosłupa, ale także ud, pośladków i brzucha.

Zalety: pomagają wyrobić prawidłową postawę, zmniejszają skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie, poprawiają stabilizację kręgosłupa oraz stawów obwodowych.

Zajęcia prowadzi instruktor Małgorzata Olejniczak.
 

20:00 - WZMACNIANIE + STRETCHING

Ćwiczenia dla wszystkich - mniej oraz bardziej aktywnych, idealne jako uzupełnienie codziennej aktywności. Zajęcia podzielone na dwie części (25/30 minut): pierwsza to kompleksowy zestaw ćwiczeń wzmacniających wszystkie najważniejsze partie mięśniowe oraz poprawiających równowagę i świadomość własnego ciała. Po około 25 minutach następuje druga część - stretching. Rozciąganie ma wiele zalet: rozluźnienie i uelastycznienie wszystkich mięśni, zwiększenie zakresu ruchomości w stawach, przyspieszenie regeneracji mięśni, wzmocnienie ścięgien, zwiększenie gibkości ciała. Mimo że cały program należy do spokojniejszych, to można się przy nich naprawdę nieźle zmęczyć. Kojące dźwięki spokojnej muzyki zapewnią relaks.

 

Zajęcia prowadzi instruktor Małgorzata Olejniczak.


 

Środa

loading...
19:00 - PŁASKI BRZUCH/JĘDRNE POŚLADKI

Zajęcia składające się z części aerobowej i ćwiczeń wzmacniających wszystkie partie mięśni brzucha i pośladków.

 

Zajęcia prowadzi instruktor Karolina Sołtaniuk.

20:00 - JUMPING FITNESS (TRAMPOLINY)

Innowacyjny trening, łączący dużą dawkę wysiłku i zabawy. Specjalnie opracowany system, składający się ćwiczeń zaczerpniętych z innych dyscyplin sportu. Dominują szybkie skoki oraz dynamiczne biegi w miejscu. Nie brakuje też ćwiczeń wzmacniających oraz rozciągania. Zajęcia na trampolinie wzmacniają i kształtują sylwetkę, poprawiają kondycję. Są idealne dla osób chcących zgubić nadmierną masę ciała. Na jednych zajęciach można spalić aż 800-1000kcal. Mimo wysokiej intensywności trening jest polecany każdemu, gdyż nie obciąża stawów.

 

Zajęcia prowadzi instruktor Dominika Żywicka.

 

Obowiązują wcześniejsze zapisy - liczba trampolin ograniczona.

Czwartek

loading...
18:00 - JUMPING FITNESS (TRAMPOLINY)

Innowacyjny trening, łączący dużą dawkę wysiłku i zabawy. Specjalnie opracowany system, składający się ćwiczeń zaczerpniętych z innych dyscyplin sportu. Dominują szybkie skoki oraz dynamiczne biegi w miejscu. Nie brakuje też ćwiczeń wzmacniających oraz rozciągania. Zajęcia na trampolinie wzmacniają i kształtują sylwetkę, poprawiają kondycję. Są idealne dla osób chcących zgubić nadmierną masę ciała. Na jednych zajęciach można spalić aż 800-1000kcal. Mimo wysokiej intensywności trening jest polecany każdemu, gdyż nie obciąża stawów.

 

Zajęcia prowadzi instruktor Dominika Żywicka.

 

Obowiązują wcześniejsze zapisy - liczba trampolin ograniczona.

19:00 - TABATA

Trening interwałowy. Podstawą zajęć są ćwiczenia cardio oraz ćwiczenia angażujące jak najwięcej grup mięśniowych. Tego typu trening o wysokiej intensywności to skuteczny sposób na spalanie tkanki tłuszczowej i "podkręcenie" metabolizmu.

Zajęcia prowadzi instruktor Katarzyna Kowalczyk.
 

20:00 - BODY BALL

Zajęcia wzmacniające z wykorzystaniem dużych piłek. Zajęcia o średniej intensywności, angażujące i zmuszające do ciągłego napięcia mięśnie wewnętrzne (głębokie). Ćwiczenia z piłką pozwalają odciążyć stawy oraz rozluźnić napięcie w obrębie mięśni grzbietu, jednocześnie poddając je relaksacji. Zajęcia dla osób o każdym poziomie zaawansowania.

 

Zajęcia prowadzi instruktor Hanna Dumara.

CENY KARNETÓW:
- open - 100 zł
- 8 wejść - 60 zł
- 4 wejścia - 50 zł
- wejście jednorazowe - 20 zł
- open aerobik + siłownia - 120 zł

Karnety są ważne przez miesiąc od daty zakupu. Zakup jest możliwy w dowolnym dniu miesiąca.

Więcej informacji i sprzedaż karnetów w Biurze Obsługi Klienta:
- od poniedziałku do czwartku: 12:00-20:00
- w niedziele: 10:00-15:00
tel.: 728 415 566